برپایی جلسه شورای هم اندیشی دبیران هم اندیشی دانشکده های دانشگاه

۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۸ کد : ۳۳۹۵ جدیدترین اخبار
تعداد بازدید:۱۷۱
جلسه شورای هم اندیشی دبیران هم اندیشی دانشکده های دانشگاه با حضور حاج آقا حیدری نسب (مسئول دفتر نهاد رهبری) دکتر فرضی(دبیر هم اندیشی اساتید) حاج آقا باقری، دکتر ولی زاده، دکتر باقری و دکتر میری روز شنبه۹۹/۸/۱۰ در سالن کنفرانس دفتر نهاد رهبری برگزار گردید.
برپایی جلسه شورای هم اندیشی دبیران هم اندیشی دانشکده های دانشگاه

جلسه شورای هم اندیشی دبیران هم اندیشی دانشکده های دانشگاه با حضور حاج آقا حیدری نسب (مسئول دفتر نهاد رهبری) دکتر فرضی(دبیر هم اندیشی اساتید) حاج آقا باقری، دکتر ولی زاده، دکتر باقری و دکتر میری روز شنبه99/8/10  در سالن کنفرانس دفتر نهاد رهبری برگزار گردید.

 حاج آقا حیدری نسب ضمن تبریک هفته وحدت و فرارسیدن ولادت پیامبر اکرم (ص)گفتند:  کسانی که به خود اجازه توهین به مقدسات اسلام از جمله پیامبر اکرم(ص) می دهند کسانی هستند که از جهان اسلام و شخصیت پیامبر شناخت کافی ندارند و اینگونه می‌خواهند وحدت بین مسلمانان را از بین ببرند غافل از این که با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)  وحدت بین مسلمانان را بیشتر می کنند.

ایشان نیز اشاره به آثار معنوی عیادت از بیمار داشتند و تاکید کردند که در شرایط کرونایی در کنار ثواب رسیدگی به بیمار باید مراقب بود تا ناقل این بیماری به دیگران ومتحمل ضرر جانی و مالی به دیگران نشویم.

 دکتر فرضی از حضور اساتید در جلسه شورای هم اندیشی تشکر نمودند و مفتخر شدند به اینکه اساتید هم اندیشی برای بیان مشکلات دانشگاه و جامعه دور هم جمع می‌شوند تا از نقطه نظرات یکدیگر بهره مند شوند.

 در پایان دبیران هم اندیشی اساتید دانشکده ها موضوعات و نظرات و پیشنهادات خود را در جلسات آتی بیان نمودند.


نظر شما :