آغاز مرحله اول طرح خانه به خانه واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان هامون

۰۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۹ کد : ۱۷۷۰ جدیدترین اخبار
تعداد بازدید:۳۲۶
افتتاح طرح خانه به خانه واکسیناسیون فلج اطفال با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه وآقای دکتر وثوقیان (مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هامون) در مهد کودک گل گندم شهر محمدآباد روز شنبه ۹۷/۱۱/۶ برگزار شد.
آغاز مرحله اول طرح خانه به خانه واکسیناسیون فلج اطفال در  شهرستان هامون

افتتاح  این طرح با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه وآقای دکتر وثوقیان (مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هامون) در مهد کودک گل گندم شهر محمدآباد روز شنبه  97/11/6 برگزار شد.

 دکتر وثوقیان ضمن عرض خیر مقدم عنوان داشت طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در استانهای منطقه گرمسیری مانند سیستان و بلوچستان ،هرمزگان و ....در فصل زمستان در دو مرحله به فاصله یک ماه برگزار می گردد که شهرستان هامون نیز همانند سایر شهرستانهای  استان در موعد مقرر این طرح اجرا می شود .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیخ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان  بهداشتی در خصوص اجرای طرح فلج اطفال  عنوان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در بحث بهداشت و درمان در دنیا حرفهای زیادی برای گفتن داریم این درحالیست که قبل از انقلاب اسلامی بسیاری از مردم بر اثر بیماریهای عفونی و واگیردار از جمله سرخک و وبا و همین فلج اطفال فرزندان و عزیزان خود را از دست داده و داغدار می شدند ولی خوشبختانه امروز به همت همکارانمان در بخش بهداشت و درمان علی رغم همسایگی با کشورهای اندمیک بیماریهای فوق، دیگر شاهد این بیماریها نیستیم.


نظر شما :