برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه به یاد شهدای اخیر استان سیستان و بلوچستان

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۶۶۷۸ جدیدترین اخبار
تعداد بازدید:۳۱
دفتر نهاد رهبری دانشگاه با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه به یاد شهدای اخیر استان سیستان و بلوچستان محفل انس با قرآن کریم ویژه اساتید وکارکنان دانشگاه روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در نمازخانه مجتمع آموزشی دانشگاه برگزار نمود
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه به یاد شهدای اخیر استان سیستان و بلوچستان

دفتر نهاد رهبری دانشگاه با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه به یاد شهدای اخیر استان سیستان و بلوچستان محفل انس با قرآن کریم ویژه اساتید وکارکنان دانشگاه روز سه شنبه 21 فروردین ماه ساعت 10:30 صبح در نمازخانه مجتمع آموزشی دانشگاه برگزار نمود. در این مراسم مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، رئیس دانشگاه،معاونین، اساتید و کارکنان دانشگاه حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه با بیان آیاتی از سوره ملک به تفسیر آیات پرداخت و گفت: شهادت اوج تعالی انسان است در اسلام ارزشمند ترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است، شهید کسی است که با نثار جان خود درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می کند.

شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می نمایند و به جامعه ظرفیت روحی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می برند.اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه رسالت را سیراب نماید نه از اسلام خبری بود و نه از مکتب توحید بخش الهی اثری، امنیتی که ما در خانه و جامعه داریم مدیون این شهدا هستیم. در ادامه آیاتی از کلام الله قرآن مجید توسط اساتید و کارکنان دانشگاه تلاوت گردید. در پایان به شرکت کنندگاه در مراسم کتاب قرآن کریم و مفاتیح الجنان اهداء گردید و نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حاج آقا شیخ برپا گردید.


نظر شما :